Teretulemasta, toivottavasti viihdyt tai ainakin saat jotain tästä irti :) Tänne koitan kerätä vain hyviä asioita (niin elävästä elämästäni kuin muualtakin). Saa nähdä miten käy, sen verta sekavaa tämä on..

perjantai 1. heinäkuuta 2011

Täältä tullaan!

Tämän blogin tarkoitus on ykskantaan ihan vaan tehdä minusta parempi ihminen.. Ei siis suuria toiveita ole ladattuna tähänkään hommaan.. Tänne siis koitan kirjoittaa juttuja paremmasta minästä ja siksi tulemisesta. Projekteja ja haaveita on suuntaan jos toiseenkin.

Sen verran taustoina mainittakoon, että parisuhteessani on varsin vaikeita aikoja eletty keväästä, tai oikeastaan kyllä jo aiemminkin.. Toisessa blogissani tilitän elämästäni, tänne laitan asioita, jotka saavat minut tuntee itseni paremmaksi/tekevät elämästäni paremman. Viime aikoina paskaa on satanut niskaan enemmän ja siksi kai sitä alkaa kiinnostua uusista vaihtoehdoista.. Välillä on käyty ihan äärirajoilla niin elämän, parisuhteen kuin jaksemisenkin suhteen. Jostain on vain löytynyt se jatkamisen halu ja usko parempaan. Nyt olen koittanut kaiken muun hälinän ja sähläämisen keskellä keskittyä myös itseeni; mitä Minulle kuuluu, miten Minä voin. Ei ole helppoa ei..

Olen kiinnostunut suurin piirtein kaikesta, laidasta laitaan. Tarot, energiahoidot, meditointi, jooga, intuitio, ennustaminen, hyvinvointi, vyöhyketerapia... Todellisuus ja kiinnostuksen kohteet vaan harvoin pääsee nokakkain.. Ei mahdollisuuksia ja ehkä ei sitten sitä kiinnostustakaan tarpeeksi. En ole minkään alan ammattilainen, mutta kiinnostunut siis kaikesta..

Tänne nyt koitan kasata kaikkea positiivista ja hyvää, kaikkea mistä itse olen kiinnostunut. Todellista ja "huuhaata". Kaikki vinkit, neuvot ja kysymykset ovat tervetulleita!

Parempaa huomista etsiessä ja odotellessa

3 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

Moikkis Jaunde!

Hetken katselin että missäs nyt seikkailen, ennenkuin tajusin että tämä on uusi blogi - varsin kauniin ja kivanoloinen juttu sulla alkamassa täällä! :D

T. Elisa

P kirjoitti...

Ihana uusi blogi. Ihan mun juttu! Mä tulen lukemaan tätä päivittäin ja jakeleen hyviä vinkkejä :)

Jaunde kirjoitti...

Tervetuloa! Nyt vain ei oikein mene hyvin, joten taukoa vähän.. Hyville vinkeille on aina tilausta!!