Teretulemasta, toivottavasti viihdyt tai ainakin saat jotain tästä irti :) Tänne koitan kerätä vain hyviä asioita (niin elävästä elämästäni kuin muualtakin). Saa nähdä miten käy, sen verta sekavaa tämä on..

maanantai 15. elokuuta 2011

Musiikkia puhelimeen - HYVÄÄ sellaista

IhanaaIhanaa! Osasin melkein itse siirtää netistä musiikkia puhelimeeni! (Tosiasiassa siis lapsi teki sen muuten, mut MÄ valitsin biisit :) ) Mun nyt puhelin soittaa ihanaakin ihanampaa musiikkia... (:

Jos jotakuta toista kiinnostaa sama homma, niin suosittelen kyllä tätä. Vinkkinä vaan, et lapset todennäkösesti osaa homman paremmin kuin sinä...:P tongue

2 kommenttia:

Roz kirjoitti...

Hei jotaan tollasta meidänkin teinit käyttää, mutta mä olen painunut niin HÄVETTÄVÄN ALAS että olen ostanut ihan laillisesti muutamia biisejä music-anttilasta tms. Tosi noloa, en kehtaa tätä myöntää lapsille: niiden ilme oli tosi säälittävä kun kerran ehdotin, että voin heillekin ostaa sieltä jonkun biisin! Pitäisi opetella tuon linkitetyn ohjelman käyttö, kiitos vihjeestä. Tai sitten minäkin kysyin teineiltä apua =)

Jaunde kirjoitti...

Mein Teini ei millään ees haluis uskoa, etten muka osaa.. Ihmettelin just et miten puhelimesta ladatut kuvat saa sit koneelta käyttöön.. Ei kuulema edes tajunnut mistä puhun..